onsdag, november 21, 2007

Helgens pyssel.

I helgen hade jag ett härligt gäng med vänner häroch pysslade. 2 av LO:erna här nedan Pippa och Julfoto gjorde jag då samt ett julkort som jag inte har fotat. Bernad och Diva LO:en är gjord för en utmanings hos Kickis Pyssel och scrap, men som jag aldrig skickade in då det var för mörkt för att fota.
Så det var lite av vad jag pysslat med den senaste tiden.
Ja sedan är det ju alla julkort men de kan jag ju inte visa då de är tävlingsbidrag i Stämpelstafetten:-)
Nu ska jag ta hand om mina sjuklingar, Verner fick jag hämta nu vid lunch. Han hade somnat på mattan vid samlingen, inte riktigt lik honom. Nu sover hanigen med högfeber och huvudvärk:-(
Nej jag ska städa!!! inatt kommermin älskling! Jiiihaaaa.




1 kommentar:

Anonym sa...

vilket härligt foto på din anna-lena!
hoppas du har det bra! julpyntat i bloggen har du gjort. jag tänkte ge mig på det under nästa helg, men jag vet knappt hur man gör så vi får väl se hur det blir.