onsdag, oktober 17, 2007

Scrapgalen Höna just nu!

Ja jag har ett så stort behov av att scrappa just nu, och det hända att det beror på allt som cirkulerar i huvet. Det blir min ventil att koppla av när jag sätter mig ner. Konstigt hur man fungerar.

Enda problemet är att jag borde sova lite mera bara, men jag sover så illa när Håkan är borta så då är det skönare att scrappa sig trött.

Har lyckats fått 5 LO:er klara denn avecka. Och jag fotade dem alla idag. Dock blev en inte bra så jag lär fota om i morgon, och de andra blev lite kansiga med men de får duga. VAr lite för soligt och det blev lite skuggor och det ser ut som om papprena sitter tightare än vad det ser yt som, det ser ut som om de sitter alldeles löst... Knasigt.

Hmmm typiskt när jag ska ladda upp något då funkar detinte. Ja, ja får försöka senare i kväll då:-)

Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: