söndag, oktober 14, 2007

Prinsessan fyller 2 år.



Hjälp vad tiden går fort!!!




Kan inte fatta att hon redan är två år, men samtidigt kan maninte riktigt komma ihåg hur livet var innan tre barn heller. Det känns ju som om de varit en del av en i hela livet.






Dock har födelsedagen överskuggats av en förkylning, och hon har snörvlat sig genom dagen. Mia och "Diva" har varit på besök och Hilma har fått sin aförsta stämplar. Alldeles egna Prinsess stämplar, och hon visste genast vad det var. -Mamma titta tämplal. Utbrast hon glatt!





Annars har dagen mest gått till at tleka med nya födelsedags presenten från Nutte. En Dockvagn. Jisses vilken liten tjej dett aär, hon bäddar och donar och kör runt med vagnen som om hon inte gjort annat än att leka med dockor, så coolt att se:-)








Så morgondagen som jag hade tänkt skulle gå åt till packning blir bara delvis packning, jag lär ju ha min snoriga sötnos hemma, så vi får se. Ska dock försöka mig ut och gå en timme i morgon. Gick med Nutte nu under veckan, minst 1 timmer 3 dagar i rad, sedan blev Verner sjuk och då sprack det.
Men det var så skönt att jag ska ta och fortsätta. Sedan är veckans projekt (förutom all apackning i butiken) att fixa till det lite höst mysigt på trappan, snart Allhelgona så jag tänkte plocka fram lite pumpor:-)
Nej nu måste jag sova. Så gott det nu går utan Håkan vid min sida, brukar alltid vara värst första natten, men jag har en snusandes snurrandes Arvid där istället;-)
Kramis Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad hon gillar sin dockvagn, det syns verkligen.

Det måste ju vara mysigt att hon är tjejig av sej, när du nu har henne efter två killar.

Mina små "lånebarn", två killar, ska få ett syskon i april, och jag går och hoppas nu att det ska bli en liten tjej, så jag får nån att sätta upp håret på och sy söta kläder till.

Kram

Anonym sa...

Många Grattis Kramar till Hilma!!! Hipp hipp hurra! =)