måndag, oktober 22, 2007





Har försökt att följa Utmaningsresan på Scraputmaningensblogg. Bra för mig att följa lite utmaningar och tävlingar för då får jag något gjort:-)
Dessa två LO:er är från de första två deltävlingarna.



















På denna skulle man ha ett delat motiv. Jag gjorde ett pussel av mitt foto med en Revolution dies.



Bidrag nummer två, handlar om utveckling.






















Sedan vecka 3 & 4 blev det lite miss med tiden då jag var i Göteborg och har sålt ut i shopen, men nu vecka 5 är jag med igen, men det får jag ju inte visa upp ännu;-)


Sedan är jag publicerad på Swescrap igen, dansar igen vad jag tycketr det är skoj:-)

Och dessa foton jag har på August & MArie är så underbara, de är tagna på Karros möhippa, och det finns så många fina därifrån. PÅ KArro med, men de ligger låsta i våran havererade dator just nu:-(

Nu ska jag gå och skicka lite paket, har en del som ska iväg från shopen.
Kramen Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina layouter och den nedersta älskar jag...Läcker!!!!

Jag mailar dig ikväll!

Kramis!

Lene S sa...

Så mange fine layouter du har!

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :o) Magnolia og Landstoken har kjøpt inn papirene, så ja de er å få i Sverige :o)