onsdag, oktober 24, 2007

Halloween känslan

Håller på att göra lite Halloween höst känsla här inne, tänkte att vi skulle mysa med en härlig höstgryta på lördag och tända lite ljus.

Detta kort med Pumpa från Inkywings nya Angie´B stämplar gjorde jag igår kväll när jag kollade på House. Härliga höstiga stämplar. Ni som ska på mässan i KArlstad i helgen måste passa på att ta en titt i den härliga lådan med stämplar som Lisa har med sig;-)


Nu ska jag se till att mina barn är matade och klara innan Bompan, så att jag får lite tid att jobba undan lite i kväll. Hilma och Arvid har varit hemma 2 dagar nu med ögoninflammation och det blir inte mycket gjort här hemma:-(
Jo i söndags blev det en heldel gjort. Men det är inte fotat ännu, och en sak som är fotat är till scrapresan så den kan jag ju inte visa:-) Men jag har ialla fall gjort min 200:e LO. Den ska jag fota i morgon, ja och så blev det en 201, 202 & 203 med;-) av bara farten.
Kramen Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Superfint kort!! =) Hoppas barnen är bättre nu!!

Kramis!