tisdag, september 18, 2007

Trist Tisdag

Idag är det en sådan däringa trist dag när jag inte känner för nått. Håkan åkte till norge igen i går, han var lite sjuk så han blev hemma en dag extra men detkänns ändå alltid lika trist när han åker.

Har jobbat undan lite orderbekräftelser och annat pappersarbete, så ska jag gå till bystugan och packa ordrar och vad upptäcker jag!!! Håkan har nycklarna till min lokal i bilen. ARG!!!!!!!

HAn kommer ju hem på torsdag men jag vill få iväg detta nu! Fasen oxå. Det hela beror på att han har "min bil" (Fniss hans fin BMW egentligen men jag hatar att ha lilla "skrot Nissan" till barnen) han brukar alltid åka i nissan men den ska besiktigas i dag så då bytte vi bil, och då ligger ju mina nycklar kvar i bilen. FAsen oxå!

Så nu ska jag klä mig hämta barnen, prata lite med Arvids fröknar då det tydligen är lite trassel på skolan med stygga barn, vilket kan förklara det att inte ARvid vill gå! Stackars liten!

Sedan till Farmor, lämna av några vildar, till Borlänge besiktiga bilen. Hämta vildar hos Farmor hem installera underbara barnvakten MArtin. Och sedan föräldrar möte!
Sedan kommer nog jag att stupa i sängen när jag kommer hem!
Här är en av LO:er som jag gjorde i helgen. Det är efter Swwscrap skissen förra veckan.
Chipbord bokstäverna är målade med akrylfärg sedan stämplade med Flourish stämplar med blå akrylfärg. Så häftig effekt. Måste testas igen!




1 kommentar:

Unknown sa...

vilka härliga lo,s du har gjort! Tack för att du vill vara med o sprida glädje till tjejen!!!