torsdag, september 20, 2007

Städ Problem

Hmm denna dagen skulle jag ju få så mycket gjort! JA innan barnen kom hem från skola/dagis. Men det blev inte så. Jag känner inte alls för att städa, bara går här och väntar på att Håkan ska komma, och för att han ska slippa se hur vi har stökat ner så MÅSTA jag ju städa. SUCK!!!


Nu har jag avklarat Toa och kök. Ska nu springa över hallen innan det är dax för att hämta vildarna.


Men jag har fått lite mer energi:-)


Lisa ringde och idag hade min nya leksak kommit. Jihhaaaa en egen
Bind-It-all.
Denna kan man göra så mycket skojigt med och jag kommer under November att ha några kurser med denna, kommer även att ha den med på Nybörjar kurserna i Leksand/Rättvik/Mora.
Lisa har gjort en massa roliga album med denna finns att se på Inkywings blogg
Så nu har jag något riktigt skojigt att testa under helgen, nu ska här produceras minialbum så det sprutar om det:-)
Nej tillbaka till damsugaren.
Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: