måndag, september 24, 2007

Måndag igen

Tänk att jag tycker att det är måndag hela tiden och att Håkan åkt ifrån mig...


Men annars så har det varit en ganska bra måndag ändock! Har lite griniga ungar bara, men de är trötta och jag funderar på om inte Verner håller på att bli förkyld, har har hostat lite misstänksamt hela eftermiddagen och han säger att han känner sig snurrig. Suck sjuka barn hela tiden känns det som.

Dessa LO:er gjorde jag förra helgen, de var till en DT ansökan för Sketch This. Älskar deras enkla skisser som går att göra så mycket eller lite man vill med:-)



























Älskar detta kortet på Verner, men har inte tagit mig för att scrappa det förräns nu.



















Nu ska jag få mina vildar i säng, innan jag blir skogstokig. De håller på att riva hela sovrummet, de testar gränser så jag blir galen när jag är själv med dem. OOO vad jag önskar att Håkan får ett jobb här hemma snart.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: