måndag, augusti 20, 2007

UNDERBARA MIA!

Gissa om det är underbart att ha vänner. EN av mina absolut bästa vänner lärde jag känna i samband med att jag började min scrap/stämpelbana.

En underbar person som jag unde de senaste åren haft underbart långa och härliga samtal med, min själsfrände.

Idag vart jag sjuk riktigt sjuk. Har fått ungarnas baciller. Halsen värker så jag knappt kan svälja, kroppen ska vi inte tala om, jag fryser och svettas. En riktigt hedelig influensa! Och jag som ska demonstrera Scrapbooking för Svenska Studieförbundet i morgon bitti. SUCK!!!!

Mår jag så här går det inte, jag får avboka och bjuda hit dem och kompensera det men det känns ju så dumt! Går kanske bra med lite Panodil och Magnecyl.

HAr nog aldrig i hela livet önskat hjälp så mycket som jag gör ikväll. Att bara behöva ta den minsta dust knäcker mig totalt då kroppen värker.

Men Mia min räddande ängel, hon körde hem mina barn från fritids/dagis, såg hur jag mådde och tog med dem hem så jag fick vila i tre timmar till. Att sedan bilresan blev jobbigare än jag trodde att den skulle bli det är en annan sak, och att ungarna skrek för de trodde att jag höll på att koka dem i bilen, när jag i själva verket frös som en gris själv och höjde värmen.

Tack Mia, min älskade Vän! Det måste ha varit någon som ställt där uppe den dagen jag träffade dig!
Godnatt nu ska jag packa inför morgondagen och sedan drar jag täcket över huvet./Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå...hoppas du kryar på dig snart!!! Tur att du har en sån vän!

Kramar till dig!!

Anonym sa...

Taskig timing, att bli så sjuk nu, dels när du ska ha demon, och när du är själv med unghögen, se till att du kryar på dej snart, så att du orkar med att umgås med Håkan, när han kommer hem ;)

Kramar från mej