tisdag, augusti 14, 2007

Back to school!

JApp det var några år sedan man satt i skolbänken, även om jag har varit vid Håkans sida och puschat och haft mig de sisat åren så är det ju inte samma sak.

Hittade av en slump en utbildning på nätet igår. http://www.entreprenorskolan.com/hent.htm

och efter en snabb funderare lite telefonsamtal och efter att under natten haft en del tankar så föll en heldel bitar på platts.

Så på måndag ska jag börja på Handelsentrepenör utbildningen på Entrerenörsskolan i Leksand. Det handlar om att driva eget företag så det är ju en fördjupning p ådet jag gör, och en skön säkerhet att ha.

Nej nu ska jag fixa med ytterligare samtal, sedan kommer nån damsugare typ och tvättar en matta gratis åt mig, somtror att jag tänkert köpa en damsugare för 24000:- SÄKERT!!! ALDRIG!

Kramis Skriver mera sedan.
Anna-Lena

Inga kommentarer: