fredag, augusti 17, 2007

2 timmars sömn i natt:-(

I går var jag i Stockhom med mellan Vilden och A. Så skoj och hämtade hemmin kära dator, har dock inte hunnit kopplar in den ännu, måste röja på bordet. Hmmm.

Blev inte så mycket sömn. Hämtade Hilma på vbägen vid 23:30 då var hon så lugn och snäll fan sig så väl med att bli upplyft och väckt.

Men hemma där började pärsen. Hon var lite varm när jag hämtade henne, sedan sköt febern i topp. Hon yrade och skrek mellan 00.30 och 04:30 sedan somnade hon tror jag för det gjorde jag i 1½ timme för att köra igång igen. i 30 minuter sedan sov hon lite till.

Hon yrade skulle upp och leka och var helt förvirrad. Hon var så arg på mig för hon skull einte sova hon skulle leka med bilen. Suck. Men NU SOVER HON, och min hjärna sitter nog lite löst!

Nu ska jag köra en Fredags röjning! Och ladda för tisdagen då jag ska ut och dema Scrapbooking för lite folk på Studieförbunder Vuxenskolan. Ska bli så skoj!

Kramis Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Uhh, vad skönt att inte ha några små barn längre, det där längtar jag inte tillbaka till.
Tack för blommorna , jag blev jätteglad.
Har stått på marknad i koloniområdet idag, så nu är jag trött som en gnu, och ska försöka komma i säng hyfsat, igårkväll (läs natt) blev klockan ett, innan jag gjort sista förberedelserna, i god tid som vanligt.

Kram