måndag, juli 23, 2007

Vuxenpoäng.

Nog för att jag börjar känna att jag blir äldre men 49.2, inte känner jag mig så gammel, ioch för sig vill jag inte missa Allsång på Skansen, det borde ju vare en varningsklocka:-)

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?
Din vuxenpoäng
Namn:
Hönan
Datum:
2007-07-23
Ålder:
34
Vuxenpoäng:
25.2
Uppskattad ålder : 49.2

Vill du testa din poäng så hittar du testet här.

Nu ska jag ta och bunta ihop vildarna så de inte smiter iväg. Mellan Vilden har redan klockan 9 varit på dagens första rymmar sejor, tur att byborna har lärt sig att när han är ute på vift så gäller det att ringa. Idag skulle jag bara kliva in i duschen men jag han inte dit innan han var ute från gården. Funderar starkt på elstängsel.

Hmm men nu håller de på att slå ihjäl varnadra så jag lär väl rycka in, känns redan att de var uppe för sent igår.

Kramis Anna-Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

fniss... svårt att svara på vissa, men jag fick i hop 21.1 p = jag skulle då vara 39.6 år så det var ju inte sååååå farligt. Men vuxen är man tydligen! HAHA!

Anonym sa...

Ha ha, ja du har då fullt upp det hör jag det, och efter att ha träffat dina små gosegrisar så förstår jag att det är full rulle.
Tvåan i syskonskaran här var också en rymmare, och när jag hutade åt honom, med orden"du får inte sticka iväg, jag vet ju inte var du är då", satte han upp ett förvånat ansikte och svarade"lamen mamma, lag vet vaj lag äj"....Vad gör man i ett sånt läge?
Nåväl, nu är han 24 år, och är snart i full färd med att flytta till Kalmar, där han ska plugga i tre år.
Ha det så gott och krama vildarna

Anonym sa...

Hej, såg att du lämnat en kommentar i Heidi Swaps blog. Beställde du förra månadens paket? Har du fått det? Jag beställde och väntar fortf., det är ju inte utan att man blir lite orolig. Vore intressant att höra om någon annan i Sverige har fått det.