onsdag, april 04, 2007

Påsken närmar sig

Jag älskar påsk, undrar om det kan bero på att jag älskar godis???? Hmm fast nu är jag duktig, jag kör GI varianten och jag är inne på andra veckan utan kolhydrater och det går hyffsat bra. Jag har bara fuskat pytte pytte lite, några små godisar slank ner ur barnens påsar i lördags.hmmm sorry!

Men det är nog inte bara godiset, det är pysslandet, dekorerandet och blommorna, och alla den goda maten, ÄLSKAR påskbord, och det finns mycket jag får äta där vill jag lova!

Har pysslat lite mera idag, jag har gjort ett kort som jag tror jag ska göra ettliten innehåll till. Det är i A5 och är till Håkan, jag tror att jag ska gör det till ett minialbum med lite bilder på barnen så att han kan ha det med sig på jobb och titta på när han längta hem!


Så här ser det ut:






















Jag har börjat målat med mina akvarell pennor igen och för första gågen gillar jag dem, så jag kan sitta och måla hela kvällarna, det är tur man har en man som har tålamod med en:-)


Jag har gjort ett påskkort och ett grattis kort med, Arvid ska på kalas nästa helg, vi får se om jag får göra om det för Lukas var ingen Ängel utan en normal pojk sa Arvid så det var inte helt godkänt *fniss*




Nu ska jag städa lite medans Håkan är och Handlar. Så att jag kan pyssla lite mera seda:-)
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: