söndag, april 01, 2007

Massor som jag skapat, och 100 jubileum!




























Jag firar 100 scrappade LO:er i år, idag. Tänk jag som hade som mål förra året att scrappa 100 LO:er på ett år, och nu har jag gjort det på tre månader, jag känner mig så stolt.
Har haft en rent ut sagt PISSIG!!! Men det kan nog inte bli så mycket sämre än så här får jag då verkligen hoppas. Mina batterier är smått urladdade och jag känner att orken inte räcker till just nu, men det är att ta nya tag och ladda dem så gott det går en solig dag som denna.
Idag är det 1:a april (mina 100 LO:er är inget skämt) men sista veckan har många gånger känts som om det var ett enda stort aprilskämt, men tyvärr så var inte fallet. Men i detta så finns min räddning som vanligt i Scrappingen, vad jag är lyckligt lottad som har den!
LO:erna här ovan är nästan allt av vad jag har gjort under veckan, det är några som jag inte kan visa men de kommer väl en annan gång då! Kortet är en ren batteri laddning av de färger som jag går igång på just nu!

Nu ska jag göra mig och Håkan lite kvällsmat, ja fast först ska jag se till att Vildarna sover så jag kan få lite tid som Anna-Lena. Det har varit lite väl lite sådan tid ett tag nu.
Hmm undra om jag ska GI fuska och ta mig ett glas rödvin känner att jag är värd det!
Kram Anna-Lena














Inga kommentarer: