måndag, mars 26, 2007

Dagens inläg är dedikerat till MIA!!!! (Bara så du vet) *fniss*

Det klagas på mig!!! Så tydligen är det i alla fall nån som läser min blogg. Och det är ju skoj. Men det är bara det att jag har en krånglandes dator, som måste rensas på hårddisken, och fixas men nån nedrans ruta som blinkar till 2 ggr i minuten och varnan att virusskyddet borde ha bytts eller uppgraderats för flera månader seda.


Ja sedan går tangentbordet sönder. Och ett trådlöst tangentbord är ju toppen, men nu är det bara så att musen sitter ju ihopa på någevis så det blev till att skaffa ett lånetangentbord och en lånemus och musen och jag är inte kompisar. Den vill liksom inte följa med när jag flyttar på den som jag vill över skärmen. Så kort och gott JAG HATAR DATORER JUST NU!


Men här kommer lite som inte jag hunnit laggt ut eller rättare sagt inte orkat för atorn är som den är. Bara för dig Mia!


Jag är inne i ett kort stimm just nu och här är tre kort som jag är nöjd med från senaste månades tillverkning:

Detta är ett kort till min systerson Viktor som fyllde 20 i mars. HAr klippt ut Piraten från kalas inbjudningsstämpeln från Magnolia. Gillar detta kortet skarpt hade nästan lite svårt att skiljas från det:-)



















Detta kort skickade jag till Åsa i Gävle när jag skickade lite uppstämplade motiv till henne.























Och detta kort hade jag gjort till Alla hjärtansdag, och så skulle Arvid på kalas till Emma, och han gillar Emmaså kortet måste vara speciellt. Så jag skulle sätta mig och göra ett kort till Emma med hans övervakning, när han då såg detta kortet smalt han, för det skulle ju Emma ha:-) Vilken goding, hoppa charmen sitter kvar senare i livet.
























Nej nu ska jag ta och sova, Verner har kliande konstiga bett/prickar det går vattkoppar eller så är det snöloppor från katterna, det visar sig nog i morgon. Ser inte fram emot 2 veckor med alla tre hema om det är vattkoppor dock, suck. Den dagen den sorgen!

Kram och Godnatt!
Anna-Lena

P.S Det är inte bara inom korttillverkningen som jag ligger i. Jag har scrappat 96 sidor i år, inte illa det inte:-) Så har jag gjort lite beställnings jobb åt Engströms Art Studio jag hoppas att jag ska kunna visa upp det i slutet av veckan, jätte skoj har det varit i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du
Jättefina kort du har gjort, tur att orken räcker till mer än bara ta hand om barna, nu när Håkan är borta i omgångar.

Hoppas att ni har det bra, här är det det iallafall.

Jag har gjort några LOs på egen hand, och dessutom fått kontakt med några här som är scrappare, så det tar sej.

Kram Ingrid

Anonym sa...

MAn får tacka att du gjort allt detta för mig( fniss). Det blev jätte fina kort jag är så besviken att jag inte kunde komma ifrån varken på måndagen eller tisdagen. Men får hoppas att det blir bättre nästa vecka. Toppen kul att du hunnit så mycket. Måste skvallra för de andra att dina beställnings saker till Engströms är super fina. Kram från Mia och buskråkorna