söndag, februari 18, 2007

Härlig Kurshelg

Som vanligt känns det som så kom inte alla på kursen :-( Man blir så besviken... Men, men hon som kom vägde upp för det hela, vilken underbar människa tackar för att du åkt tåg ända upp hit bara för att gå kurs hos mig!
Idag fortsätter vi och det blir skoj, och idag blir det förstärkning av Karro och förhoppningsvis Mia.
Jag har fått hem en massa roliga papper så jag längtar så efter att få fart å shopne, men det dröjer lite. Men är det någon som är intrsserad av att handla är det bara att höra av sig och bestämma tid så ses vi i pysselverkstan :-)
Har gjort några roliga Lo under gårdagen med jag hinner inte fota av dem ännu tyvärr men det får bli i morgon, men jag kan dock dela med mig lite av några tävlingsbidrag som jag gjort.


Detta är efter en skiss hos Happyscrap, älskar verkligen att jobba med Wildasparagus papprena :-) och en underba skiss!
























Detta är till Pysselmyrans allahjärtansdagtävling.

Nu ska jag gå och äta frukost, älsklingen ropar att det är klart, Gud vilken underbar man man har! :-)
Och sedan laddar jag för ännu en underbart rolig kursdag. Och så längtar jag till lördagen då jag och Lisa ska till Karlstad på Vänerträffen!
Men så har vi ju en operation av Venne emellan, då halsmandlarna ska skrapasbort.
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: