onsdag, januari 31, 2007

Tackar Lisa med din hjälp kom tävlingen iväg!

Har jobbat med den stora Scrap Mästar Tävlingen i tidningen Svensk scrapbooking de senaste veckorna. Vad händer då, jo man såsar ju med det sista att fota av och åker ner näst sista dagen till Borlänge och syrran för att skriva ut ch det FUNKAR INTE!!!!!! fffffffffff......nnnnnn!

Jag blev riktigt deppig men min räddande ängel Lisa ställde upp och hjälpte mig idag, tackar tackar!

Så nu är kuveret stämplat och postat och är på väg till sin tävlings adress!

Men det är ju en hel del annat jag har fått gjort med de sista veckorna, tog mig i kragen och fotade av det med när jag ändå var i farten!

Scrappat lite härliga vinterbilder, från snöfallet i oktober/november. Älskar den högra bilden på Hilma där bara lite av ansiktet syns under mössan.
























Har börjat scrappa lite bilder på Arvid när han var liten,vi har så många härliga bebis bilder på honom.





















Bara älskar detta foto då vi packar upp honom ur overallen. HAn är 2 veckor och så pyttig:-)



Nu ska jag gå ut tillmin underbara make, han står ute i mörkret och kylan och grllar kycklingfile på grillen, jag vet vi är lite galna i det här huset:-) mumsva gott!
Kramis Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar din LO med "himlen måste sakna" jättemycket!