måndag, november 13, 2006

En lyckad Helg!

JA då var det återigen Måndag och jag är helt slut! Vi har haft en lyckad Dalapyssling i helgen. Då laknäs bystuga intogs av 31 pysselsugna damer som stundtals satt alladeles knäpptysta djupt koncentrerade på att pyssla. Inte helt likt 31 normalt kacklandes damer:-)

Det var så skoj att träffa lall. Men jag fick inte mycket gjort på de 14 timmar som pysslingen varade 3 enkel Lo.er och en dubbel. Men så var det ju så skoj att bara gå runt och titta på alla andra:-)

Att jag sedan abara hade sovit i 3 timmar spelar ju in oxå, Arvid hade 40 graders feber och jätte ont i huvet så det blev inte mycket sömn. Men nu är det över och jag har fått vilat upp mig i natt!

Det kommer lite bilder fårån vad jag har gjort under dagen men jag har inte kyckats fotat det, det kommer.

Kram och tack alla för en rolig helg/Anna-Lena

Inga kommentarer: