tisdag, augusti 29, 2006

Scrapsvacka



Tror nog att jag är inne i en liten svacka, men det beror nog mest på tidsbrist. ALlting snurrar på i en såb fart att jag inte hinner med riktigt.

Håller på att få klart allt med mitt företag, sedan ska det bli klart med hyran så jag vet om jag kan hyra lokalen i bystugan, och när det och om det blir klart måste annnonsen ut. Ja det är lite som behöver falla på plats :-)

Så håll till godo med lite inspiration från några av mina favvisar i mina labum här hemma. Då jag inte har någon kamer ännu där jag kan fota mina nya LO:er men det är nu på G. En Nikon D80 ska inhandlas så snart pengarna kommer :-) Jihaaaa.!!!!!




Denna härliga LO på Hilma är lite ovanlig för mig men har gett mersmak. Det är inte ett färgval som jag briukar använda men åå vad jag älskade det. Kommer att göras omigen och jag har gjort det.... denna gången var det en doodling utmaning på Scrappiz Cybercrop för några helger sedan. .....











JAg har inte heller varit något fan av att DOODLA men ack vad skoj det var. Dessa två Lo:er får nu följas åt. Härliga färger och inte så mycket Hönan, men det kan nog bli så att det kommer mera i denna enklad färgstarka stil.....

hmm det är konstigt vad man förändras i denna hobby, man förnyar ständigt sina ideér och ändrar stl. I alla fall gör jag så:-)

Kramis på er alla scrapping vänner! Hmm undra om jag får till den där skissen denna vecka:-) Det är bara att titta in igen och se efter:-)

/Anna-Lena

Inga kommentarer: