fredag, augusti 11, 2006

Det kliar i mina fingrar

Satt hela kvällen igår och planerade och funderade på höstens kurser, jag hoppas verkligen att det kommer att fungera. Har nog oxå fixat kurs lokal.

Jag kommer nog att hålla till i ett liten rum i bystugan här i Laknäs, på så sätt slipper jag att släpa alla saker fram och tillbaka.

Jag är dessutom så pysselsugen nu att det bara skriker i mina fingrar, men det löser sig nog i helgen, det är cybercrop på Scrappiz i helgen och då borde jag nog få något gjort.

Jag gjorde ett kort till våra vänner Örjan och Lisa i helgen då vi var på kalas, det var skoj att göra, och just nu är det lite sug i att göra lite kort det var ett tag sedan.


Nu ska jag ut och åka en sväng till min pysselvän Lisa.

Kramis Anna-Lena



1 kommentar:

Emma sa...

Vilket fint kort!