måndag, augusti 21, 2006

Då var det en ny vecka då!

Ja så hade det gått en vecka, och ja jag har faktiskt gjort mina utmaning, men det är bara det att svärfar har fått tillbaka sin digitalkamera så jag kaninte visa vad jag har gjort..... Kommer förhoppningsvis en kamera snart till denna familjen med...

Jag har i alla fall gjort en LO till webmosterhelen och Åsa badankas nya bloggsida Swescrapbook där har den en rolig tävling som jag försöker göra och då har jag använt mig av en bild som legat lite väl länge i min att göra hög:-)

JAg har även gjort ett kort till en kär vän som det var alldeles för länge sedan jag hörde av mig till , men detfår jag som sagt visa sedan när jag återigen har en kamera i mon hand.

Denna veckan så kommer det en skiss utmaning men den komme rinte förräns i morgon:-) Så det är bara att titta in igen då.

På torsdag börjar jag skolan igen. Skå gå en digitalbildhanterings kurs på komvux. Ska bli så himla skoj och på fredagar ska jag gå en företagsekonomi kurs i Rättvik. Ser riktigt fram emot hösten.

Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: